.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به بهانه عدم ثبت‌نام در صندوق حمایت
یارانه بیمه خبرنگاران قطع شد

صندوق حمایت از خبرنگاران به بهانه عدم ثبت‌نام در صندوق حمایت، یارانه بیمه خبرنگاران را قطع کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس؛  قطع سهمیه بیمه خبرنگاران شوک بزرگ خبری بین اصحاب رسانه است که این روزها اهالی رسانه در مازندران بین اداره‌کل فرهنگ ارشاد استان، صندوق حمایت و بیمه تامین اجتماعی سرگردان هستند.

اصحاب رسانه با حضور در محل ثبت‌نام صندوق بیمه حمایت نسبت به ثبت‌نام مجدد در این سایت اقدام می‌کنند، ولی خبرهای ناامیدکننده در گوشه و کنار و در مصاحبه‌های مطبوعات متولیان خبرنگاران به گوش می‌رسد که قرار نیست این صندوق حمایتی از خبرنگاران را در برنامه کاری خویش قرار دهد.

از طرفی قطع بیمه خبرنگارانی که دارای 10 سال سابقه بودند و حتی افرادی که به مرز بازنشستگی نیز نزدیک هستند، مشکلات جدی ایجاد کرد.

قطع یک‌باره بیمه در کشور با توجه به قوانین که وجود دارد، در آینده نیز تبعات قانونی ایجاد می‌کند که این اقدام وزارت ارشاد به نظر بسیاری از خبرنگاران اجحاف بزرگ در حق خبرنگاران بود.

تنها دل‌خوشی خبرنگاران که کمتر از اقدامات حمایتی ارشاد برخوردار بودند، پوشش بیمه‌ای بود که به یاس و ناامیدی تبدیل شد.

قطع یکباره بیمه خبرنگارانی که دارای عائله هستند و نیز افرادی که برای درمان تنها اتکا آنها به بیمه‌ای بود که هرماه برای تمدید آن نیز باید 100 هزار تومان توسط خبرنگار پرداخت شود، مشکلاتی بر مشکلات خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در استان اضافه کرد.

اگرچه صندوق حمایت عدم ثبت‌نام در سامانه این نهاد را بهانه‌ای برای قطع بیمه خبرنگاران اعلام کرد، ولی از گوشه و کنار خبر می‌رسد افرادی که در سامانه صندوق حمایت ثبت‌نام کردند نیز بیمه آنها چندان تداوم نمی‌یابد و به صورت مقطعی خبرنگاران از چتر حمایتی ارشاد در حوزه بیمه تامین اجتماعی خارج می‌شوند.

با وجود ثبت‌نام مجدد تعدادی از خبرنگاران در سامانه صندوق حمایت و قول مساعد متصدیان نسبت به برقراری بیمه، ولی با تلاش خبرنگاران، سامانه تامین اجتماعی فیش بیمه برای فعالان رسانه‌ای در مازندران صادر نمی‌کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.